Zoeken:
Begin hoofdinhoud

Medewerker technische dienst van team Huisvesting & Facilitair (36 uur per week, schaal 7)

Ben jij technisch handig én wil je bijdragen aan een veilige werkomgeving voor hulpdiensten?

Functie

Medewerker technische dienst van team Huisvesting & Facilitair

Locatie

Eindhoven

Uren

36

Niveau

MBO+

Wat je gaat doen

VRBZO heeft 38 gebouwen in beheer. Als medewerker technische dienst van het team Huisvesting voer je bouwkundige en installatietechnische werkzaamheden uit voor die gebouwen. Zo ondersteun je de huismeesters met reparatie- en onderhoudstaken. Daarnaast voer je zelf reparaties uit en coördineer je bouwkundige en installatietechnische opdrachten, die door externe partijen worden uitgevoerd. Je bent onmisbaar voor het onderhoud en de instandhouding van onze gebouwen, en je zorgt hiermee voor een veilige en functionele werkomgeving voor alle gebruikers.

De veiligheidsregio

Nederland heeft 25 veiligheidsregio’s. Die hebben een belangrijke taak: incidenten en crisis voorkomen, beperken en bestrijden. We doen dat voor en met de 21 gemeenten in ons werkgebied; voor alle inwoners én bezoekers van deze regio.

 

Onze cultuur is open en informeel. We vinden het belangrijk om medewerkers met verschillende achtergronden, meningen en ervaringen in dienst te hebben, omdat dit bijdraagt aan een fijne werkomgeving. Soms zijn we nog iets te bureaucratisch, maar we zijn professioneel en leren snel. Dat moet ook wel, want we zijn samen verantwoordelijk voor onze missie: Zorg voor Veiligheid. We willen helpen. Dat zit standaard in onze bagage. Onze kernwaarden – behulpzaam, deskundig, daadkrachtig en gericht op samenwerken – zitten diep in ons DNA.

Aangenaam: Team Huisvesting & Facilitair

VRBZO bestaat uit 3 sectoren; Bedrijfsvoering, Risico- en Crisisbeheersing en Incidentbestrijding. Team Huisvesting & Facilitair is onderdeel van de afdeling Preparatie, die valt onder de sector Incidentbestrijding. Deze vacature heeft raakvlakken met materiaal, materieel, huisvesting en facilitaire zaken. We zijn een servicegericht team, met flexibele en meedenkende collega’s die werken voor de hele organisatie.

 

“Onze regio is een mooie mix van verschillende kazernes en gebouwen. En een groot deel van het dagelijkse werk van team Huisvesting & Facilitair heeft ermee te maken.

De collega’s van het team zijn allemaal betrokken alsof het hun eigen locatie is.”

Patrick Geven teamleider Huisvesting & Facilitair

 

Voor jou heel herkenbaar

Je hebt direct een gevoel bij onze misse Zorg voor Veiligheid. Ook in onze kernwaarden herken je jezelf. Dat is een goede start. Maar wat heb je nog meer in je bagage? Daar zijn we benieuwd naar. En ja, we hebben ook wel wat op ons verlanglijstje staan.

 

  • Je hebt mbo+-denkniveau, en je hebt ervaring met techniek en onderhoudswerkzaamheden.
  • Je neemt verantwoordelijkheid voor het onderhouden, repareren en oplossen van storingen aan onder andere elektrotechnische- en bouwkundige installaties.
  • Je bent gewend om planmatig te werken, stelt doelen en deadlines en bewaakt de voortgang.
  • Je bent proactief, doortastend en kunt duidelijk en eenduidig communiceren.
  • Je bent een aanspreekpunt voor aannemers en andere bedrijven, geeft technische aanwijzingen en informeert gebruikers.
  • Je bent zelfstandig, ondernemend en het zoeken van verbinding met collega’s is voor jou vanzelfsprekend
  • Je bent je bewust van je omgeving. Je begrijpt dat er in een aanbestedingstraject en bij huisvestingsklussen allerlei belangen spelen. Je handelt daar ook naar.

Je houdt de registratie van uitgevoerde werkzaamheden bij voor beheer en certificering.

Wat je van ons mag verwachten

Wij hebben vertrouwen in de mensen die bij ons werken. Je mag jouw werk op je eigen manier doen. Leren en persoonlijke ontwikkeling vinden we belangrijk; want jouw bagage maakt ons sterker. Daarvoor ben je zelf verantwoordelijk. Dus onderzoek, probeer dingen uit en kom met frisse ideeën. We bieden je veel verantwoordelijkheid, vrijheid en nog meer:

 

  • Een aanstelling met een proefperiode van een jaar. Zijn we na een jaar nog steeds blij met elkaar, dan krijg je een definitieve aanstelling.
  • Een functie in functieschaal 7, met een salaris tussen de € 2.644,- en € 3.818,- bruto per maand (norm 1 februari 2025) bij een 36-urige werkweek. Wanneer je begint, kunnen we je inschalen in aanloopschaal 6, afhankelijk van je ervaring.
  • Als je goed functioneert, is op termijn uitloopschaal 8 bereikbaar.
  • Een Individueel Keuze Budget van 18,63% van je jaarsalaris, bovenop je salaris. Je kunt dit naar eigen inzicht besteden, bijvoorbeeld voor extra inkomen, extra verlofuren of om een opleiding te betalen.
  • Wij betalen 2/3de van jouw ABP pensioenpremie.
  • Een goede balans tussen werk en privé; flexibele werktijden, werkplekken in de hele regio en faciliteiten om thuis te kunnen werken.
  • Behulpzame collega’s waarvan je veel kunt leren, maar die ook graag van jou willen leren.
  • Een groot netwerk, met collega’s van andere veiligheidsregio’s en van netwerkpartners.
  • We stimuleren persoonlijke ontwikkeling; je kunt ieder jaar gebruik maken van ons opleidingsbudget en je kunt online trainingen volgen (via GoodHabitz).

Geïnteresseerd?

Solliciteren kan tot en met 28 september 2025 via AFAS. Je krijgt altijd een reactie op je sollicitatie.

 

Sollicitatieproces

Ons sollicitatieproces bestaat uit de volgende stappen:

  1. brievenselectie: in week 40
  2. een fysiek gesprek met de teamleider en directe collega’s: in week 40;
  3. arbeidsvoorwaardengesprek in overleg in week 41.

 

We helpen je graag verder

Wil je persoonlijk contact of wil je een keer komen kijken voor je solliciteert? Je bent van harte welkom! Bel gerust Patrick Geven (teamleider) op 06-25762030. Hij beantwoordt graag al je vragen of jullie maken samen een afspraak. Heb je vragen over de sollicitatieprocedure? Bel dan met Ingeborg Born (HR-adviseur) 06-19921846. Zij helpt je graag verder.

 

Voordat je in dienst komt vragen we om een geldige Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Een assessment en/of persoonlijkheidstest kan deel uitmaken van de selectieprocedure.

Gerelateerde vacatures

HR-medewerker (20 uur per week)
Als HR-medewerker ben je de rechterhand van de HR-adviseurs en ben je een van de gezichten van de HR servicedesk.
Functie
HR-medewerker
Locatie
Eindhoven
Uren
20
Niveau
MBO+
Adviseur Werving & Selectie (32-36 uur per week, schaal 10)
Als adviseur W&S verricht je alle adviserende, regisserende en ontwikkelende werkzaamheden op het gebied van W&S voor de hele organisatie.
Functie
Adviseur Werving & Selectie
Locatie
Eindhoven
Uren
32-36
Niveau
HBO+
Posthoofd Leende (8 uur per week, schaal 8)
Als posthoofd draag je de kernwaarden behulpzaamheid, deskundigheid, daadkracht en samenwerking uit naar de vrijwilligers, waarbij je zorgt voor hun paraatheid en inzet voor kwalitatieve brandweerzorg in de regio Zuidoost-Brabant.
Functie
Posthoofd Leende
Locatie
Leende
Uren
8
Niveau
MBO+; HBO
Posthoofd Oirschot (8 uur)
Word het gezicht van brandweerpost Oirschot! Leid een team van 22 vrijwilligers en maak impact in jouw gemeenschap. Solliciteer nu!
Functie
Posthoofd
Locatie
oirschot
Uren
8
Niveau
Mbo, hbo